The welcome was very friendly and a clear explanation Plenty of time has been taken to explain everything to both Daan and his colleague at the office And the added value of my choice lies in the area that people offer my help everywhere, both in the Netherlands and abroad, so not only informing your children, but also actually offering help. And then the price is fixed for 24 months
Piet Kas
5/24/2023
ik heb een goed gesprek gehad en hij legde het goed uit ik vind het belangrijk dat als ik val danhulpkan krijgen want het is heel naar om geen kant op te kunnen en ook dat jullie dingen op lossen met ziekenhuis of mensen die dan komen helpen dat stelt mij gerust en ook zal dat prettig zijn voor mijn familie die weten dan ook dat ze geen zorgen hoeven te maken. groetjesyvonne de bruijn
Yvonne De Bruyn
4/24/2024
Vraag1: Wanneer heeft u een ervaring meegemaakt. antwoordt: ja ik heb een ervaring meegemaakt ik viel binnenhuis en drukte op de SOS knop ik werd gelijk geholpen. Vraag2: Wat vond u zo fijn aan ons product. Antwoordt: ik vond het fijn dat je er niet alleen voor staat en als je valt zijn er altijd mensen die je helpen gaat. Vraag3; Hoe ben u geholpen. Antwoordt: Er is een ambulance medewerker gekomen en me helemaal onderzocht. Vraag4: Zou u dit andere aanraden. Antwoordt: als je alleen ben en je ben slecht ter been dan zal ik het goed aanraden, want als je valt zonder een hulpmiddel valt kunnen ze niet helpen , DAAROM NEEM AUB EEN HULPMIDEL.
Pieter de Wit
1/26/2023
Vandaag, 2 mei 2023, een prettig gesprek gehad met Joram, fijn dat er een 24/7 professionele meldkamer achter zit voor elke noodsituatie en dat mijn naaste direct op de hoogte worden gebracht. Met vriendelijke groet,
Angela v Doremalen
5/02/2023
April 26, 2023 had a pleasant conversation with Daan, nice that there is a 24/7 professional control room behind it for any emergency and that my loved ones are immediately informed.
Ingrid Eisenberger
5/08/2023
Vandaag 6-9 contact gehad met Gwendolyn en overgegaan op een personenslarmering. Reden hiertoe is de goede uitleg van Gwendolyn . Zij heft zeker 4 a 5 weken geduld gehad omdat ik wou overleggen met schoonzoon en ergo-therapeut. Gedurende deze tijd heeft zij mij alle tijd gegeven om rustig te overleggen en niet zoals vaak gebeurt hijgerig aan de tel. te zitten om er maar een kontract uit te slepen. Heb meerdere systemen aangeboden gekregen maar had toch het meeste vertrouwen in uw systeem. (gwendolyn) En nu maar hopen dat mijn verwachting wordt waargemaakt, maar ik heb er alle vertrouwen in. Groet, Hub Savelkoul
Hub Savelkoul
9/06/2024
Goed gesprek met Daan gehad Hoop dat hij mijn bewindvoerder goed heeft ingelicht En als zei accoord is zal zei de financiële sector regelen Ik ben daar niet toe bevoegd Ik hoor het wel van Daan wat ‘t Hilberath heeft besloten Dag van bellen dinsdag 1 augustus
Carin Hakkens
8/02/2023
He was a pleasant and calm person on the phone and listened well to me. He also really took the time for me. Had a very nice conversation with Joey Verkerk. Top!! Keep it up!!
Karin Jonker-Schram
2/24/2023
Een super gesprek gehad en goede service en super lieve dames die ik aan de telefoon heb gehad, dankjewel samyra ,mira ciska en mara ,hoop dat ik jullie naam goed heb geschreven En ook bij het testen van het Alarmsysteem, zitten super vriendelijke mensen, jullie verdienen echt een flinke schouderklop, dankjewel hiervoor ❤️ Mvrg gerda de vries-berends
johan de vries
7/23/2023