Brochure aanvragen
Home » Ervaringen

Ervaringen

This was a good consult and advice!
elvire yvonne minekus Avatar
elvire yvonne minekus
3/08/2023
Heel leuk en gezellig gesprek gehad met christal. Die heeft alles keurig uit gelegt hoe het allemaal in zijn werk gaat.. (We hebben als echte Brabanders gekletst) ik probeer het zeker aan te bevelen.
willem de greeuw Avatar
willem de greeuw
6/14/2023
Mijn ervaring n.a.v. het gesprek met de Nederlandse Senioren Alarmering Het was een heel duidelijk, gezellig en positief gesprek waarin ik duidelijk voorgelicht werd over het hoe en waarom en de werking van voornoemde organisatie. Ik ga hier graag in mee. Ook over de kosten is duidelijk gesproken. Ik ben hier blij mee!!! Waldo T. Mojet.
Waldo T. Mojet Avatar
Waldo T. Mojet
5/15/2024
Heel erg goed en fijn gesprek.
Clasin Ter haar Avatar
Clasin Ter haar
4/14/2024
Goed gesprek met Daan gehad Hoop dat hij mijn bewindvoerder goed heeft ingelicht En als zei accoord is zal zei de financiële sector regelen Ik ben daar niet toe bevoegd Ik hoor het wel van Daan wat ‘t Hilberath heeft besloten Dag van bellen dinsdag 1 augustus
Carin Hakkens Avatar
Carin Hakkens
8/02/2023
Vandaag, woensdag 8 mei 2024 een prettig en informatief gesprek gehad met Carla, fijn dat er een 24/7 professionele meldkamer achter zit voor elke noodsituatie en dat mijn naaste direct op de hoogte worden gebracht. Heel goed te weten en rustgevend dat via gps exact de lokatie zichtbaar van mij zichtbaar is in geval van een noodsituatie. En dat in heel Nederland en zonodig zelfs in het buitenland. Carla heeft ruim de tijd genomen om alles uit te leggen en mijn vragen te beantwoorden.
Henk Weenink Avatar
Henk Weenink
5/08/2024
Duur, onhandig en ondoorzichtig. Je koopt dus een alarmknop of horloge. Je bent niet de eigenaar, het blijkt dus een soort borg. Bij het beëindigen van de overeenkomst kan dat alleen als je de knop/horloge terug stuurt, ondanks dat je deze dus hebt moeten kopen en volgens voorwaarden eigenaar bent. Je hebt verder niets aan dat ding, dus ach. Het bedrag (of deel) krijg je niet terug. Waarschijnlijk wordt deze dus gewoon weer opnieuw verkocht - pure winst. Het terug sturen is ook nog eens op eigen kosten. Een beginnend contract loopt in principe minimaal 2 jaar, wat tamelijk lang is Tussentijds beëindigen kan alleen per hoogste uitzondering (In het ergste geval, overlijden). Opzeggen kan in die twee jaar alleen door het sturen van een (best wel) privacy gevoelig document. Dan wordt het contract direct verkort aldus omschrijving. Direct is een rekbaar begrip. Begin juli opgezegd; laatste afrekening vindt plaats eind september. Opzeggen duurt dus een maand of drie waarin abonnementskosten worden geincasseerd. Deze kosten worden ook geincasseerd terwijl de knop al retour is (En logischerwijs door de organisatie uit de app is gehaald) en dus duidelijk niet langer in gebruik. De organisatie is dus duidelijk gericht op het maken van winst. Gebouwen beveiliging is goedkoper. Documentatie/handleiding is matig. Als welkom sturen ze een uitgebreide verkoop (?) brochure. Het sturen van een verkoop brochure na afsluiten van het contract is ook tamelijk zinloos. De informatie die je immers al gelezen hebt toen je de webpagina bezocht. Een goede handleiding van het alarm is er niet bij. De App is zo mogelijk nog ondoorzichtiger. Deze moet je eerst vinden want de links op de webpagina werken niet. De app heet ook niet Nederlandse Senioren Alarmering maar NL Alarmering, uitgegeven onder een private naam. Als de app eenmaal draait is deze wel aardig vormgegeven met GPS etc. Weinig controle over beheer van de contact personen. Een portal waarin dit mogelijk is zou heel mooi zijn. Moet via email Gelukkig hebben we het systeem nooit hoeven gebruiken; maar een volgende keer kijken we eerst even breder naar andere mogelijkheden.
Marcel van Engelen Avatar
Marcel van Engelen
8/25/2023
Gesproken met Miriam, en deze mevrouw heeft mij super goed geholpen. Het was allemaal nog een beetje onduidelijk maar met de hulp van Miriam is het gelukt. Het apparaat werkt en ik ben heel blij met de service en klantvriendelijkheid. Vriendelijk bedankt.
Yvonne Marongka Avatar
Yvonne Marongka
6/30/2023
Fijn gesprek gehad met Talitha. Kundig, vriendelijk behulpzaam, duidelijk, goede uitleg. Wat wil je nog meer?
Geert Teunissen Avatar
Geert Teunissen
4/09/2024