fbpx Brochure aanvragen
Home » Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden (overeenkomst)

De klant gaat een overeenkomst aan met NSA B.V. voor een Dienst, al dan niet in combinatie met het ter beschikking stellen van een Mobiel Systeem met de daarbij behorende gebruiksmogelijkheden, tarieven en voorwaarden voor een periode zoals gekozen en aangegeven door de klant op deze overeenkomst. Ook de extra dienstverlening van de Meldkamer zal voor de periode zoals gekozen en aangegeven door de klant op deze overeenkomst. Vragen of klachten kunnen gemeld worden per telefoon naar het bovenstaand nummer, per post naar het bovenstaand adres of per e-mail naar info@nl-alarmering.nl. Iedere vraag of klacht wordt binnen 2 werkdagen beantwoord. NSA B.V. levert en programmeert een mobiel systeem onder de navolgende bepalingen/voorwaarden:

  1. NSA B.V. activeert, meldt aan en laat per post een Mobiel Systeem bezorgen bij de klant ten behoeve van het abonnement voor de Dienst en/of dienstverlening van de Meldkamer. Het Mobiel Systeem bestaat uit de verschillende functies, zoals gekozen en aangegeven door de klant op deze overeenkomst. Voorwaarden voor activeren en aanmelden is dat er minimaal een (1) contactpersoon is genoteerd in geval van Veiligheidspakket B en C (Meldkamer) en minimaal 1 contactpersoon in geval van Veiligheidspakket A.
  2. Indien de klant na ontvangst van het Mobiel Systeem behoefte heeft aan extra uitleg, hulp of dergelijke, kan er een adviseur aangevraagd worden. Per bezoek, waar de voorrijkosten inzitten en de service verleend wordt, zal er €25,- in rekening gebracht worden per automatische incasso. Telefonisch support is altijd gratis.
  3. De klant gaat een maandelijkse betalingsverplichting aan met NSA B.V. voor de in het schema aangegeven periode. Tussentijdse beëindiging is enkel mogelijk tegen betaling van de resterende termijnen in één keer middels een afkoopregeling.
  4. Indien de klant na veertien dagen na het ondertekenen van deze overeenkomst en na activeren- en aanmelden en levering van het Mobiel Systeem een betaling storneert zal er na de tweede keer storneren van een betaalregel €4,95 administratie kosten in rekening worden gebracht.
  5. De klant kan binnen acht weken na afschrijving contact opnemen met de bank als hij/zij het niet eens is met de afschrijving. Let op! Vraag uw bank naar de voorwaarden.
  6. De klant kan ook een maandelijkse betaalverplichting aan gaan met N.S.A. B.V. voor de duur van 12 maanden. Indien hiervoor gekozen wordt er eenmalig 150 euro extra in rekening gebracht. Verder gelden de voorwaarden genoemd in artikel 3, 4 en 5.
  7. De klant machtigt NSA B.V. hierbij tot de automatische incasso van de maandelijkse kosten, alsmede het automatisch incasseren van het activeren, aanmelden, extra componenten en eventuele overige kosten die in één termijn wordt afgeschreven. Incasso geschiedt van het IBAN nummer dat de klant heeft aangegeven op de andere kant van deze pagina.
  8. De klant neemt het Mobiel Systeem de eerste veertien dagen op proef. Deze proeftijd gaat in op moment van ontvangst. De klant kan gedurende deze proeftijd kosteloos de overeenkomst annuleren. Kosten voor de retourzending van het systeem zijn wel voor de rekening van de klant. Na veertien dagen treedt de overeenkomst in werking. Annulering kan worden voldaan per post aan het bovenstaande adres of per email naar info@nl-alarmering.nl. De klant dient te allen tijde aan te kunnen tonen deze opzegging te hebben gedaan.
  9. De klant is geïnformeerd over alle privacy en kan worden teruggelezen op https://nl-alarmering.nl/privacy.
  10. Nederlandse Senioren Alarmering B.V. is niet aansprakelijk in geval van overmacht of technische storingen in het alarmsysteem. De klant is zelf verantwoordelijk voor het regelmatig onderhouden en testen van het alarmsysteem. Alle voorwaarden zijn terug te vinden op https://nl-alarmering.nl/Algemene voorwaarden/.
  11. De overeenkomst loopt voor 24 maanden. Binnen 24 maanden indien de klant onverhoopt komt te overlijden wordt de overeenkomst per direct geannuleerd na het tonen van de akte van overlijden en retourneren van het systeem. Indien de klant wordt opgenomen in een zorginstelling, zal bij het tonen van een bewijs van inschrijving de overeenkomst na de eerstvolgende termijn worden geannuleerd, bij retour sturen van het systeem. Buiten 24 maanden wordt de overeenkomst per direct geannuleerd na het tonen van de akte van overlijden.
  12. Duur en Verlenging: Deze overeenkomst wordt aangegaan voor een initiële periode van 1 of 2 jaar ingaande na de eerste 14 dagen. Na afloop van de initiële periode wordt de overeenkomst automatisch stilzwijgend verlengd en is maandelijks opzegbaar.

Algemene voorwaarden (totaal)

  1. Toepasselijkheid 
    1. In deze Algemene Voorwaarden wordt verstaan onder: ‘Nederlandse Senioren Alarmering B.V.’: Nederlandse Senioren Alarmering’. ‘Koper’: de natuurlijke persoon of rechtspersoon die een contractuele relatie met Nederlandse Senioren Alarmering heeft of aangaat. ‘Consument Koper’: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van zijn of haar beroep of bedrijf die een contractuele relatie met Nederlandse Senioren Alarmering heeft of aangaat. ‘Producten’: het onderwerp van een of meerdere overeenkomsten.
    2. Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van Nederlandse Senioren Alarmering en op alle met Nederlandse Senioren Alarmering aangegane overeenkomsten.
    3. Van één of meer bepalingen in deze Algemene Voorwaarden kan uitsluitend worden afgeweken indien dit uitdrukkelijk schriftelijk is overeengekomen. De overige bepalingen van deze voorwaarden blijven in dat geval onverkort van kracht.
    4. Algemene Voorwaarden die de Koper hanteert zijn niet van toepassing, tenzij hiermee uitdrukkelijk schriftelijk door Nederlandse Senioren Alarmering is ingestemd.
    5. Nederlandse Senioren Alarmering behoudt zich het recht voor de Algemene Voorwaarden te wijzigen en/of aan te vullen.
    6. Door het gebruik van de internetsites van Nederlandse Senioren Alarmering en/of het plaatsen van een bestelling aanvaardt de Koper de Algemene Voorwaarden van Nederlandse Senioren Alarmering.
    7. Nederlandse Senioren Alarmering is bevoegd van derden gebruik te maken bij de uitvoering van een overeenkomst met de Koper.
  2. Aanbiedingen en totstandkoming overeenkomsten 
    1. Een Overeenkomst komt tot stand indien Contractant een aanbieding van NSA B.V. aanvaard. Deze aanvaarding van een aanbieding kan schriftelijk worden gedaan door ondertekening van deze Algemene Voorwaarden en volledige invulling van een daarvoor bestemde overeenkomst, dan wel via elektronische weg wanneer Contractant een order plaatst op de website van NSA B.V. (www.nl-alarmering.nl) en NSA B.V. de bestelling bevestigt, of wanneer Partijen via een andere wijze zoals e -mail tot overeenstemming komen. Voor overeenkomsten waarvoor geen opdrachtbevestiging, per e-mail of anderszins, is verzonden, beschouwen Partijen de eerste factuur van NSA B.V. als schriftelijke bevestiging bedoeld in het eerste deel van dit artikel.
    2. Aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.
    3. Een aanbod van de potentiële Koper als genoemd in artikel 2.1 wordt geacht te zijn gedaan indien de potentiële Koper uitdrukkelijk te kennen heeft gegeven welk product en/of dienst hij wil ontvangen en hij de bestelling contractueel via de website www.nl-alarmmering.nl heeft geplaatst en deze door Nederlandse Senioren Alarmering is ontvangen.
    4. Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging aan de Koper is verzonden naar het door Koper opgegeven (e-mail)adres of wanneer een overeenkomst tweemaal is ondertekend.
    5. Koper en Nederlandse Senioren Alarmering komen uitdrukkelijk overeen dat door gebruik te maken van elektronische communicatievormen een geldige overeenkomst tot stand komt, zodra aan de voorwaarden in artikel 2.3 en 2.4 is voldaan. Met name ook het ontbreken van een handtekening doet niet af aan de verbindende kracht van het aanbod en de aanvaarding daarvan.
    6. Informatie, afbeeldingen, mededelingen, opgaven etc. met betrekking tot alle aanbiedingen en de belangrijkste        kenmerken van de producten worden zo nauwkeurig mogelijk (weer)gegeven of gedaan. Nederlandse Senioren Alarmering  garandeert echter niet dat alle aanbiedingen en producten volledig met de gegeven informatie in overeenstemming   zijn.  Afwijkingen kunnen in beginsel geen aanleiding zijn tot schadevergoeding en/of ontbinding.
    7. NSA B.V. heeft te allen tijde het recht om de overeenkomst op te zeggen.
  3. Prijzen 
    1. Alle prijzen zijn uitgedrukt in Euro’s, in overeenstemming met de wettelijke voorschriften hieromtrent en zijn inclusief omzetbelasting.
    2. De Koper is de prijs verschuldigd die Nederlandse Senioren Alarmering in haar orderbevestiging conform artikel 2.4 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-) fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Nederlandse Senioren Alarmering worden gecorrigeerd.
    3. Bezorgkosten zijn bij de prijs inbegrepen. Voor bezorging buiten Nederland gelden speciale tarieven. Ten aanzien van bepaalde betaalmethoden kunnen nadere voorwaarden gelden ten aanzien van de bezorgmethode en daaraan verbonden kosten. Dit wordt duidelijk aan de Koper gecommuniceerd.
    4. Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, wordt de Koper van de prijsstijging op de hoogte gesteld. De Koper kan de bestelling annuleren, dan wel de overeenkomst ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door Nederlandse Senioren Alarmering. Bij prijsverhogingen die worden doorgevoerd nadat de koopovereenkomst tot stand is gekomen, wordt het bestelde product tegen de overeengekomen prijs geleverd.
    5. Voor ondersteuning van de producten van Nederlandse Senioren Alarmering kunt u mailen met info@nl-alarmering.nl, deze online support dienst is gratis. Support en ondersteuning loopt louter online via info@nl-alarmering.nl.
    6. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw tenzij anders vermeld.
  4. Betaling 
    1. Bij bestellingen via de website www.nl-alarmering.nl, kan er alleen worden betaald via afterpay of iDeal. Nederlandse Senioren Alarmering kan deze betalingsmogelijkheden in de toekomst uitbreiden. Andere betalingsmogelijkheden zullen kenbaar worden gemaakt via de website www.nl-alarmering.nl
    2. Indien na de totstandkoming van de overeenkomst blijkt dat de door de Koper verrichte betaling door hem of door derden is ingetrokken, resulteert dit in een direct opeisbare vordering van Nederlandse Senioren Alarmering op de Koper.
    3. Ten laste van de Koper komen, bij niet-tijdige betaling, behalve de wettelijk rente, tevens alle gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten van welke aard dan ook, die Nederlandse Senioren Alarmering als gevolg van niet nakoming door Koper van diens verplichtingen heeft moeten maken.
    4. Ingeval van niet-tijdige betaling, zoals bedoeld in artikel 4.5, is Nederlandse Senioren Alarmering bevoegd de overeenkomst met onmiddellijke ingang buitengerechtelijk te ontbinden of (verdere) levering van producten op te schorten tot het moment waarop Koper de betalingsverplichtingen volledig is nagekomen, de betaling van verschuldigde rente en kosten daaronder begrepen.
  5. Levering en levertijd 
    1. Bestellingen worden zo snel mogelijk afgeleverd. In beginsel streeft Nederlandse Senioren Alarmering ernaar om zodra de bestelling is ontvangen, het product binnen 3 werkdagen te verzenden. De uiterste leveringstermijn is 30 dagen, tenzij anders overeengekomen. Nederlandse Senioren Alarmering kan nadere informatie omtrent leveringstijden vermelden op de website www.nl-alarmering.nl of op andere wijze schriftelijk kenbaar maken. Indien niet binnen 30 dagen geleverd kan worden, stelt Nederlandse Senioren Alarmering de Koper hiervan tijdig op de hoogte en biedt deze de mogelijkheid om de overeenkomst te ontbinden of een nieuwe leveringstijd overeen te komen. Bij ontbinding wordt het betaalde bedrag zo snel mogelijk teruggestort, uiterlijk binnen 30 dagen na de ontbinding.
    2. Indien een product, dat tijdelijk niet op voorraad is, door de Koper wordt besteld, zal worden aangegeven wanneer het product weer beschikbaar is. Nederlandse Senioren Alarmering streeft ernaar vertragingen binnen twee werkdagen na bestelling per e-mail aan de Koper te melden.
    3. Leveringen vinden plaats op het door de Koper tijdens de totstandkoming van de overeenkomst opgegeven adres.
    4. Zodra de te leveren producten op het opgegeven afleveradres zijn geleverd, gaat het risico, waar het deze producten betreft, over op de Koper.
    5. Bij leveringen in het buitenland kunnen afwijkende voorwaarden gelden.
    6. De Koper is verplicht het gekochte binnen de overeengekomen termijn af te nemen. Bij gebreke daarvan is Nederlandse Senioren Alarmering gerechtigd, op grond van het bepaalde in artikel 6:60 Burgerlijk Wetboek, te vorderen dat Nederlandse Senioren Alarmering van de verbintenis tot levering van de overeengekomen producten wordt bevrijd, dan wel om zonder voorafgaande ingebrekestelling betaling van de koopprijs van het niet afgenomen gedeelte te vorderen.
  6. Meldkamer
    1. NSA B.V. maakt bij de uitvoering van de dienst standaard gebruik van diensten van een externe (niet aan NSA B.V. verbonden) meldkamer en/ of meerdere externe meldkamers die al dan niet wereldwijd hun dienstverlening aanbieden.
    2. De in punt 1 van dit artikel bedoelde meldkamer(s) zorgt/zorgen 7 dagen per week, 24 uur per dag, voor de professionele opvolging van de alarmmeldingen die gemaakt worden met producten, Mobiele systeem of softwareapplicaties van NSA B.V.
    3. De in punt 2 van dit artikel bedoelde professionele alarmopvolging gebeurt volgens vooraf door de meldkamer vastgestelde protocollen en kan bestaan uit o.a. het inroepen van 112-diensten of andere hulpverleners, dit afhankelijk van en volgens inschatting van de meldkamer al dan niet in overleg met degene die alarm heeft gemaakt.
    4. Partijen kunnen overeenkomen dat de alarmopvolging plaatsvindt door andere professionals dan de meldkamer(s) genoemd in punt 1 van dit artikel. De alarmopvolging vindt dan plaats door bijvoorbeeld een thuisorganisatie of vergelijkbare professionele organisatie. Contractant begrijpt dat de keuze voor alarmopvolging door andere professionals dan de meldkamer(s) genoemd in punt 1 een geografische beperkingen van de dienstverlening met zich kan brengen.
    5. Alarmoproepen, inclusief voice-oproepen, die bij de in lid a van dit artikel bedoelde meldkamer binnenkomen, worden opgeslagen in een database van de meldkamer.
  7. Gebreken en Klachttermijn 
    1. De Koper is verplicht de producten onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te (doen) inspecteren. Klachten van de Koper, die betrekking hebben op gebreken aan het product of de levering, die uiterlijk waarneembaar zijn, moeten door de Koper binnen vier (4) dagen na levering aan Nederlandse Senioren Alarmering ter kennisgeving worden gebracht.
  8. Afkoelperiode, Herroeping 
    1. De Consument Koper kan binnen veertien (14) dagen na aflevering van het product zonder boete en zonder opgaaf van redenen zijn herroepingsrecht uitoefenen.
    2. In geval van ontbinding is de Consument Koper verplicht het ontvangen product binnen veertien (14) dagen na de ontbinding aan Nederlandse Senioren Alarmering terug te zenden in de staat waarin de Consument Koper het product heeft ontvangen. De kosten voor het terugzenden van het product zijn voor rekening van de Consument Koper.
    3. NL-alarmering.nl is nimmer aansprakelijk voor enige schade -diefstal of verlies daaronder begrepen- die bij terugzending aan de verpakking of het product ontstaat.
  9. Eigendomsvoorbehoud 
    1. Eigendom van producten gaat, niettegenstaande de feitelijke levering, pas op de Koper over, nadat deze al hetgeen hij uit hoofde van enige overeenkomst met Nederlandse Senioren Alarmering is verschuldigd volledig heeft voldaan, daaronder mede begrepen vergoeding van rente en kosten, ook van eerdere of latere leveringen en eventuele met betrekking tot de producten verrichtte of te verrichten werkzaamheden.
    2. De Koper mag de producten, voordat de eigendom daarvan is overgegaan, niet belasten, verkopen, doorleveren, vervreemden of anderszins bezwaren.
  10. Garantie en aansprakelijkheid 
    1. NSA B.V. kan nooit garantie bieden dat geen bedreigende situaties kunnen ontstaan, al dan niet met letsel of de dood tot gevolg hebbende, ondanks het gebruik door Contractant van de door NSA B.V. geleverde diensten of een mobiel systeem.
    2. NSA B.V. als de Samenwerkende Meldkamer zijn niet aansprakelijk voor enige schade door handelen van derden, zoals maar niet beperkt tot tekortkoming van aanbieders van netwerken, aanbieders van softwareapplicaties, diensten waarmee de Mobiele Systeem, aangeboden door NSA B.V. of de Samenwerkende Meldkamer, direct of indirect zijn verbonden. Als een tekortkoming van een derde in de zin van dit artikel wordt tevens beschouwd de omstandigheid dat door Contractant aan NSA B.V. verzonden (e -mail)berichten NSA B.V. niet hebben bereikt of de omstandigheid dat gegevens, door de ether verspreid, door derden worden opgevangen. NSA B.V. als de Samenwerkende Meldkamer is evenmin aansprakelijk voor enige schade door handelen van aanbieders van medische diensten of onjuiste of niet adequate opvolging door derden van een melding gedaan met of via een Dienst of Mobiel Systeem beschikbaar gesteld door of van NSA B.V. als de Samenwerkende Meldkamer
    3. Schade die het gevolg is van door Contractant verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens of door onoordeelkundig gebruik door of namens Contractant van aan Contractant verstrekte Mobiele Systeem of andere door Contractant in verband met de Dienst gebruikte apparatuur.
    4. De aansprakelijkheid van NSA B.V. wegens toerekenbare tekortkoming in de nakoming van een Overeenkomst, of uit hoofde van een onrechtmatige daad ontstaat slechts, indien Contractant NSA B.V. onmiddellijk en deugdelijk schriftelijk in gebreke stelt, waarbij hij een redelijke termijn stelt waarbinnen NSA B.V. de tekortkoming kan herstellen, en NSA B.V. ook na die termijn toerekenbaar in de nakoming van zijn verplichting tekort blijft schieten.
    5. Schade dient zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen twee weken nadat deze redelijkerwijs had kunnen worden ontdekt, schriftelijk aan NSA B.V. te zijn gemeld. Schade die niet binnen die termijn ter kennis van NSA B.V. is gebracht komt niet voor vergoeding in aanmerking. Voor consumenten geldt dit niet indien de Contractant aannemelijk maakt dat een tijdige of schriftelijke reactie redelijkerwijs niet van hem verlangd kon worden.
    6. Contractant zal minimaal één keer in de drie maanden het systeem testen. Indien het systeem niet wordt getest houdt NSA B.V. zich niet aansprakelijk voor het eventueel niet (goed) functioneren van het systeem.
    7. Bij kwijt raken van het alarmsysteem kan NSA B.V. een nieuw systeem toesturen voor €79,95,-.
  11. Sleutelkluisje
    1. NSa B.V. is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van eigendommen als gevolg van het gebruik van het sleutelkluisje.
    2. De klant is verantwoordelijk voor de juiste installatie en het correcte gebruik van het sleutelkluisje volgens de instructies.
    3. NSA B.V. geeft geen garantie dat het sleutelkluisje onbevoegde toegang volledig kan voorkomen.
    4. Garantie op het product betreft 12 maanden.
    5. Schade veroorzaakt door verkeerd gebruik, onjuiste installatie, aanpassing of vandalisme valt niet onder de garantie.
    6. Het gebruik van het sleutelkluisje is op eigen risico van de klant.
    7. Uw bedrijf raadt aan om regelmatig de toegangscodes of sleutels te wijzigen en de veiligheid te waarborgen.
    8. Door de aankoop of het gebruik van een sleutelkluisje van uw bedrijf accepteert de klant deze voorwaarden.
  12. Sleutelservice
    1. NSA B.V. is niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit het niet kunnen openen van de deur van de Deelnemer, ongeacht de reden, noch voor schade die voortvloeit uit vertragingen in de toegang tot de woning.
    2. NSA B.V. is niet verantwoordelijk voor handelingen of nalatigheden van Derden nadat toegang tot de woning is verleend.
    3. NSA B.V. neemt geen verantwoordelijkheid voor schade of verlies dat voortkomt uit het gebruik van de Sleutelservice door Deelnemers of Derden, tenzij er sprake is van opzet of grove schuld van de zijde van NSA.
    4. De Deelnemer vrijwaart NSA B.V. voor alle aanspraken van derden die schade lijden die verband houdt met de uitvoering van de Sleutelservice, tenzij er sprake is van opzet of grove nalatigheid van NSA B.V..
    5. Voor vragen of opmerkingen over de Sleutelservice kan contact opgenomen worden met NSA B.V. via de contactgegevens die gepubliceerd staan op de website van NSA B.V..
  13. Overmacht 
    1. In geval van overmacht is Nederlandse Senioren Alarmering niet gehouden haar verplichtingen jegens de Koper na te komen. Nederlandse Senioren Alarmering is gerechtigd haar verplichtingen op te schorten voor de duur van de overmacht.
    2. Onder overmacht wordt verstaan elke van haar wil onafhankelijke omstandigheid waardoor de nakoming van haar verplichtingen jegens de Koper geheel of gedeeltelijk wordt verhinderd. Tot die omstandigheden behoren onder meer stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, storingen in een (communicatie-)netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen en/of het op enig moment niet beschikbaar zijn van de internetsite, niet of niet-tijdige levering door leveranciers of andere ingeschakelde derden en het ontbreken van enige via overheidswege te verkrijgen vergunning.
    3. De valdetectie is een hulpmiddel en er is geen garantie dat die in werking gaat tijdens een val. NSA B.V. is niet verantwoordelijk indien deze niet af gaat.
  14. Sim kaart 
    1. Nederlandse Senioren Alarmering levert de M2M datakaarten.
  15. Vertrouwelijke gegevens en privacy 
    1. Elk der partijen garandeert dat alle van de andere partij ontvangen gegevens, waarvan men weet of dient te weten dat deze van vertrouwelijke aard zijn, geheim blijven, tenzij een wettelijke plicht openbaarmaking van die gegevens gebiedt.
  16. Intellectuele eigendom 
    1. De Koper erkent uitdrukkelijk dat alle rechten van intellectuele eigendom van weergegeven informatie, mededelingen of andere uitingen met betrekking tot de producten en/of de internetsite berusten bij Nederlandse Senioren Alarmering, haar leveranciers of andere rechthebbenden.
    2. Onder intellectuele eigendomsrechten worden verstaan octrooi-, auteurs-, merk-, tekeningen- en modellen rechten en/of andere (intellectuele eigendoms)rechten, waaronder al dan niet octrooieerbare technische en/of commerciële knowhow, methoden en concepten.
    3. Het is de Koper verboden gebruik te maken van en/of wijzigingen aan te brengen in de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel, als bijvoorbeeld verveelvoudiging zonder uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van Nederlandse Senioren Alarmering, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden, tenzij het louter gaat om privé gebruik van het product zelf.
  17. Toepasselijk recht en bevoegde rechter 
    1. Op alle aanbiedingen en overeenkomsten is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
    2. De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag wordt uitdrukkelijk uitgesloten.
    3. Alle geschillen die verband houden met of voortvloeien uit aanbiedingen van Nederlandse Senioren Alarmering, of overeenkomsten die met haar gesloten zijn, worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Alkmaar.
  18. Slotbepalingen 
    1. Gelieve alle correspondentie aangaande een overeenkomst of deze voorwaarden te zenden aan info@nl-alarmering.nl zoals aangegeven op de internetsite.
    2. Nederlandse Senioren Alarmering streeft ernaar om ontvangen berichten binnen 5 werkdagen te beantwoorden.