Hoe werkt het senioren Alarm?
U kunt op de volgende pagina de werking lezen van het alarmsysteem. /hoe-werkt-het/
Wat is het bereik van een senioren alarm?
Het senioren alarm werkt overal ter wereld zolang er dekking is voor het mobiele netwerk. Kortgezegd: waar uw mobiele telefoon zou werken, werkt het senioren alarm ook.
Hoe moet ik het senioren alarm instellen?
Al onze alarmen worden gebruiksklaar afgeleverd. De systemen hoeven enkel nog te worden opgeladen en dan zijn ze gereed voor gebruik.
Hoe lang is de accuduur?
Hoe lang een alarmsysteem mee gaat hangt af van de intensiteit van het gebruik en het gekozen alarmsysteem. Over het algemeen gaan al onze alarmen wel minimaal twee dagen mee op één lading. In veel gevallen zelfs drie tot vijf dagen.
Kan ik bellen met het senioren alarm?
Als u alarmeert wordt er een spreek/luister-verbinding tot stand gebracht met uw contactpersonen of onze alarm meldkamer. Vrij bellen naar gekozen telefoonnummers is niet mogelijk. Wel kunnen uw contactpersonen eventueel inbellen naar het alarmsysteem om te kijken hoe het met u gaat.
Wat als ik per ongeluk alarmeer?
Dan is er niets aan de hand! Als u in contact komt met uw eigen contactpersonen dan kunt u de verbindingen weer verbreken. Krijgt u de alarm meldkamer aan de lijn kunt u aangeven dat u per ongeluk heeft gealarmeerd.
Heeft het senioren alarm een valdetectie?
Al onze alarmsystemen hebben een valdetectie. Wilt u deze uitzetten dan kunt u contact met ons opnemen.
Wat kost een senioren alarm?
De kosten van een senioren alarm hangen af van het gekozen alarm en het pakket. Wij raden aan om ons bestelproces door te lopen om een overzicht te krijgen van alle kosten. Deze vindt u hier.
Kan ik het alarmsysteem testen?
Als u het alarmsysteem ontvangt kunt u het alarmsysteem te testen. De eerste dag zult u bij de keuze voor pakket B of C na de test in contact komen met onze testserver. U krijgt dan te horen dat de test is geslaagd. Vanaf de volgende dag zal een melding dan uitkomen bij onze alarm meldkamer. Bij de keuze voor pakket A zult u in contact komen met uw contactpersonen. Wij raden aan om regelmatig even het alarmsysteem te testen als u deze niet nodig heeft. Zo weet u zeker dat alles werkt mocht dit wel zo zijn!
Hoe werkt de betaling?
Bij bestelling kunt u kiezen om de eenmalige kosten per iDeal te voldoen of ons te machtigen voor een automatische incasso. De maandelijkse kosten incasseren wij altijd via automatische incasso. Kosten worden iedere maand geïncasseerd rond de 25e.
Hebben jullie ook een sleutelkluisje?
Ja! Voor een eenmalig bedrag van €99,95,- kunt u een sleutelkluisje toevoegen aan uw bestelling. Voor 3,95,- per maand kunt u ook gebruik maken van de Sleutelcode Bewaarservice, waarbij onze meldkamer snel en veilig uw code kan doorgeven aan uw hulpverlener in geval van nood. Kiest u voor pakket C dan zijn het Sleutelkluisje en de Sleutelcode Bewaarservice inbegrepen in de prijs!
Let op: het sleutelkluisje moet u zelf monteren.
Hoe werkt de Sleutelcode Bewaarservice?
Met de Sleutelcode Bewaarservice beheert onze Alarm Meldkamer uw sleutelcode. In geval van nood zullen zij snel en veilig de code doorspelen aan de noodinstanties zodat die naar binnen kunnen en uw deur niet geforceerd hoeft te worden.
De Sleutelcode Bewaarservice kunt u toevoegen aan uw bestelling en kost €3,95,- per maand.
Bestellen en bezorgen
Indien u een bestelling plaatst zullen gaan wij direct aan de slag om het alarmsysteem voor u te programmeren en klaar te maken voor gebruik. Wij proberen het dan dezelfde dag nog mee te geven aan PostNL voor bezorging bij u. Gemiddeld zal het pakket dan ook altijd worden afgeleverd binnen 48 uur na bestelling. In veel gevallen zelfs de volgende werkdag.
Ruilen en retourneren
Als u een bestelling bij ons plaatst heeft u het recht om het product en bijbehorend abonnement binnen 14 dagen te annuleren. Deze annulering kunt u het beste doorgeven via een email naar info@nl-alarmering.nl of door te bellen met 085-1304632. U dient vervolgens het alarmsysteem naar ons te retourneren. Het adres vind u in de handleiding van het senioren alarm.
Reparatie en garantie
Tijdens uw abbonement heeft u 100% garantie op uw senioren alarm. Indien deze defect is zullen wij deze kosteloos vervangen. Voor technische hulp kunt u altijd een e-mail sturen of bellen. De contactgegevens staan op deze pagina.
Opzeggen
Voor opzeggingen binnen 14 dagen kunt u contact met ons opnemen. De routes via waar dat mogelijk is vindt u hier. Opzeggingen tijdens de looptijd van de overeenkomst kan alleen onder hoge uitzondering. Bijvoorbeeld opname in een verzorgingstehuis of overlijden. Alle voorwaarden vind u hier. Na afloop van overeenkomst is het abbonement maandelijks opzegbaar.
Verhuizen
Indien u verhuist kunt u dat aan ons doorgeven. Wij zullen dan alle gegevens goed zetten in onze eigen systemen en ook die van de alarm meldkamer. De opties voor contact vindt u hier.
Wisselen van pakket
Indien u wilt wisselen van pakket dan is dat mogelijk. Neem contact met ons op om de opties hiervoor te bespreken. De contactgegevens vindt u hier.
Vraag of klacht?
Als u een vraag heeft over het product, onze dienst, de administratie of heeft u een klacht? Dan kunt u ons een email sturen naar info@nl-alarmering.nl of per telefoon bellen naar 085-1304632. Wij reageren meestal binnen 2 werkdagen.